کارگاه تدوین پیشرفته


محتوای این دوره چیست؟

یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که در نرم افزار های تدوین متخصص هستند زیبایی شناسی است . معمولا این افراد نمی دانند که چطور طرح و قصه را به وسیله ی تدوین روایت کنند یا چگونه احساس مخاطب را با تدوین کنترل کنند. پیدا کردن جای مناسب موسیقی در فیلم، ایجاد معنا توسط کات ها و مفاهیم مهمی مانند: اندازه نما ها یا طول نماها و معناهای حرکات دوربین و دکوپاژ همراه با تمام مسائلی که یک تدوینگر حرفه ای برای تدوین فیلم یا تیزر های داستانی نیاز دارد در این دوره گفته می شود. این دوره حاصل تلاش و پژوهش از مهم ترین و کاربردی ترین تکنیک های تدوین از زمان شروع این حرفه در تاریخ سینما همراه با جدید ترین ترفندها و متد آموزشی می باشد. برای دیدن سرفصل ها  کلیک کنید.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره برای تمام افرادی که در نرم افزارهای تدوین متخصص هستند و حالا می خواهند به صورت حرفه ای کار تدوین را به عنوان یک ایده پرداز یا کارگردان دوم ادامه دهند مناسب می باشد . پیش نیاز این دوره داشتن تخصص در یکی از نرم افزار های تدوین می باشد.

نمونه کار و بازار کار:

تمرین هایی که هنرجویان در طول دوره انجام می دهند به همراه یک کار پایان ترم که با همراهی مدرس انجام می شود به عنوان نمونه کار هنرجو در آرشیو مدرسه ذخیره شده و به تناسب کیفیت کارها به پروژه ها معرفی می شوند.

نحوه ی برگزاری کارگاه:

کارگاه تدوین به صورت آنلاین در پلتفرم آموزشی Adobe connect با امکانات کامل آموزشی یک کلاس درس برگزار میگردد. Adobe connect یک سکوی کنفرانس وب است که شامل به اشتراک گذاری ویدئو، صدا، اشتراک گذاری صفحه، نظرسنجی، گپ، پرسش و پاسخ و به اشتراک گذاری اسناد و موارد دیگر است. هنرجویان برای شرکت در کارگاه نیازی به ارتباط تصویری ندارند. داشتن یک هدفون یا هندزفری برای ارتباط صوتی در صورت نیاز ضروری است. هنرجو موظف است قبل از شروع کارگاه نرم افزار Adobe premiere 2020 و Adobe Media encoder 2020 را نصب کرده و با همان سیستم وارد کارگاه شود تا در صورت مشکلات احتمالی در نرم افزار، مدرس بتواند به صفحه نرم افزار هنرجو دسترسی پیدا کرده و مشکل را برطرف کند. توضیحات تکمیلی کارگاه در کانالی که در تلگرام توسط مدرس، پیش از شروع دوره تشکیل می شود داده خواهد شد.


متد و شیوه کارگاه

کارگاه به صورت تئوری و عملی با تمرینات کاربردی که توسط مدرس در هر جلسه داده می شود پیش می رود. تمامی مباحث برای کارگاه آنلاین به صورتی طراحی شده اند که هنرجو احساس نیاز به کارگاه حضوری پیدا نکند.


در صورت غیبت هنرجو چگونه می تواند به مباحث کلاس دسترسی داشته باشد؟

فیلم کامل کلاس همراه با فایل pdf از مباحث مطرح شده در هر جلسه با کیفیتی مطلوب  پس از چند روز در اختیار هنرجو قرار می گیرد تا در صورت غیبت هنرجو بتواند از اطلاعات کلاس بهره ببرد.


شهریه زمان و تعداد جلسات کارگاه:

دوره در حال برگزاری می باشد. دوره ی جدید بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.


پشتیبانی ادیتورلاین:

هنرجویان در طول دوره و پس از پایان دوره برای سال ها می توانند در انجام پروژه های شخصی خودشان با مدرس به صورت مستقیم در ارتباط بوده، مشکلات و سوالات خود را مطرح کرده و مشاوره ی لازم را کسب نمایند. همچنین هنرجویان از مزایای ویژه ی ادیتورلاین در هر زمانی  برخوردارند.


  • برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با یکی از شماره های روابط عمومی تماس گرفته یا به شماره واتس اپ پیام دهید.

Editorline

ادیتورلاین مدرسه ای تخصصی با هدف معرفی و پرورش تدوینگران حرفه ای می باشد، که فعالیت خود را از سال 1396 با برگزاری کارگاه های تدوین آغاز کرده است. فعالیت های مجازی مدرسه ادیتورلاین با هدف تشکیل گروهی از تدوینگران به عنوان فریلنسر و افرادی که تولید محتوای آموزشی می کنند می باشد. که تمام این خدمات به اشکال گوناگون به مخاطبین ارائه می گردد.

پاسخگویی پشتیبانی: 21:۰۰ – ۰۹:0۰
شماره تماس: 09392955706 – 09118296360

واتس اپ: 09118296360